Isnin, 31 Disember 2012

Slow2 Update


Hai Kawan2 blog saya.. pekaba u olls.. semoga sihat2 ye semua ( Eh dah mcm nak tulis surat rasmi lak..) hehhe.. lamenya la saya tak mengUPDATE blog saya ni.. berhabuk berkutu dah kan..kihkih.. ape lagi jom abiskan baca entry saya kali ni untuk akhir tahun ni sebelum ESOK kite masuk tahun baru 2013… zassss…

Pejam Celik ESOK merupakan 01.01.2013.. wow.. cepatnya masa berlalu.. umor saya pun akan meningkat ( agak2 keberapa korg rase kalau tgk muke..hehe ) cer teka cer teka cer teka.. ala dah nak masuk 27 la u olls.. Tua dah pun.. tp Alhamdulillah saya dah kawen n dah ade anak seorang yang berusia 1tahun 3 bulan.. ( Macam tak caya saya ni isteri n mama kepada seorg anak.. EPY GILERRRRRRRRRR…


 Ha tgk ni terpancar di wajah senyum lebar saya tu kan..tandanye saya sedang gembira..hehehe


So bile tiba je nak masuk NEW YEAR semua org sibuk bercerita pasal AZAM kan kan kan..  Ha mak jemah nak citela ni. Azam saya 2012 alhamdulillah tercapai.. nak tahu tak ape.. jom scoll pelan2 ke bawah ye… ( Ops sorila U ollss I tak dapt nak bgth ) secret sikit..bukan taknak share story tp nnti cite lebih2 ade plak kate I ni menunjuk2 n membanggakan diri.. sori ye..

Takpe kite tukar cite sikitla ye.. Sepanjang saya senyap menyindiri mengHABUKkan rumah Blog saya ni saya bz dan takde masa langsung untuk berBLOG nak spend masa menaip entry2 yang best2..  so nak di jadikan bg entry ni panjang saya buat cerita pendek la ye sepanjang saya hilang ( Rumusan cikit2 je ) Bz nye bukan bz hal2 keje di opis sgt pun.. bg saya time keje is keje.. time balik hal keje hilang...hehehe.. nak di jadikan cerita moh ler tgk aktiviti-aktiviti saya sampai sebelum TAHUN BARU 2013..


Bulan Nov 2012 Aritu Opis adekan Annual Dinner.. kami g Gambang.. nampak tak saya di situ



Tema Annual Dinner pada hari tu RETRO.. ha kelas tak dorg2 ni pakai.. korang berani tak pakai gini.. hehhe cantek dress dorgkan siap ada yang sewa u olls.. LIKE 1000x kat dorg2 ni..


Ni la sayeee... Malunye..tp nak jugak letak pic ni sbb bukan selalu melaram gini kan


My BFF Bertunang..Nama dia MAZLINA ISMAIL.. saya panggil dia NENEK..hehehe Alhamdulillah bertunang sudah... sy lagi teruja dgn persiapan kawen dia bulan may 2013 nanti..

Ermmm Okla korang erk.. saya ade keje ni.. nnti kite sambung lagi ye.. saya berjanji akan mengupdate blog ni kalau saya ade cite best n menggembirakan hati.. entry arini pendek jela ye.. JGN MARE WOKEH..

Ape2pun SELAMAT TAHUN BARU 2013 ye kawan2 semua...








0 comments:

BORANG PESANAN

NAMA PENUH
ALAMAT EMAIL
NO. TELEFON
PRODUK INGIN BELI
CARA PENGAMBILAN PRODUK By hand ( Area Gombak free )
POS Laju RM6.00 ( Semenanjung)
POS Laju RM10.00 (Sabah Sarawak)
ALAMAT LENGKAP UNTUK PENGEPOSAN
BUAT PEMBAYARAN DI

Create a web form here