Isnin, 31 Disember 2012

Angkara Sebotol BEDAK


Hahaha..saya nak menaip ni je nak tergelak dibuatnya.. untuk dijadikan cerita di petang2 hari ni kan.. bg jangan mengantuk saya nak cerita la sikit teletah anak teruna saya yang berusia Setahun 3 Bulan ni.. 

Pada malam aritu kami sedang tgk2 tv.. kami tak sedar n boleh tak nmpk anak sy ni tgh main satu benda berdekatan dgn menan dia.. nak tahu ape tak.. BEDAK dia la.. tp BEDAK yang dia main tu tak terbuka pun lubang2 pada botol tu.. then saya time tu mmg nak tukar pampers dia.. sedang nak tukar tu.. tgk celah peha dia ade merah2 mcm ruam.. saya ni sensitip sikit kalau ade merah2 kat badan anak.. cepat2la sy ambik bedak HIJAU dia.. 


Ha ni la bedak HIJAU BABY yang saya selalu gune kalau anak saya kene ruam.. mmg berkesan.. murah je pun RM2.50 gitu je harga dia.. ( PROMOT2 ) boleh cari kat kedai cina jual akar2 kayu
 atau kedai ubat2 cina.. Saya sendiri pakai malah semua adik beradik saya pakai kalau ade ruam2..

Then sedang saya pakaikan pampers pd anak teruna saya tu saya taburkan la bedak ni.. tp ape yang terjadi ( Atas kesilapan sy sendiri yang lupe nak tutup bedak ni balik ( sbb bedak ni lubang dia besar..sebesar duit 50sen..) anak sy tercapaila bedak ni.. apelagi tertelangkupla si BEDAK ni.. adoiiiiii nak marah masih baby lagi..tak paham pape.. sy jerit tidakkkkkkkkkkkk.. trs anak sy mcm paham sy marah dia pun terdiam kaku tak brani nak usik bedak yg tumpah tu..  Nak th tak ape yg kami buat dgn bedak yg tumpah tu... Meh tgk bawah ni..hahhaha










kah kah kah kah.. inila yang terjadi.. so takdela membazir bedak tu kan.. lagipun bgs untuk gatal2 badan.. ha hambik.. dia bukan main seronok dpt kene lumur ngan bedak.. papa dia apelagi terus ambik kamera snap abis2..hahahha.. 




0 comments:

BORANG PESANAN

NAMA PENUH
ALAMAT EMAIL
NO. TELEFON
PRODUK INGIN BELI
CARA PENGAMBILAN PRODUK By hand ( Area Gombak free )
POS Laju RM6.00 ( Semenanjung)
POS Laju RM10.00 (Sabah Sarawak)
ALAMAT LENGKAP UNTUK PENGEPOSAN
BUAT PEMBAYARAN DI

Create a web form here