Rabu, 11 Julai 2012

Menakluki Gunung Kinabalu


Mendaki Gunung Kinabalu semestinya memberi pengalaman menarik dan berharga untuk anda yang telah pun menakluki Gunung tersebut begitu juga dgn rakan sekerja saya di AZRB dan pasti sesuatu pengalaman yang sukar dilupakan.. Lebih2 lagi korg jumpe Itu BADANG KINABALU.. kelas u all….

Untuk makluman rakan2.. seramai 34org dari opis saya telah pergi MENAKLUKI GUNUNG KINABALU pada 29 June 2012.. wow mereka sgt2 gembira dan lepas ni cantikla Resume dorg..hikhik.. Tahniah saya ucapkan pada yang join dlm cabaran tersebut..walaupun saya tidak Join , akan tetapi sy merasakan detik2 gembira u all semua bila sampai ke puncak..yahoooo…yabedabu…

Info tertulis menyatakan Sejarah Gunung Kinabalu ini adalah yang terletak di Sabah, Malaysia merupakan puncak tertinggi di Malaysia dan puncak tertinggi Pulau Borneo yang ketinggiannya mencecah 4,095 Meter ( WOW Tggi tu..)  dari aras laut. Gunung Kinabalu juga merupakan gunung kelima tertinggi di Asia Tenggara. dan Gunung Kinabalu jugalah gunung keempat tertinggi di Kepulauan Melayu.  ( wah mmg patutla kan..dengan keindahan nye ) dan juga Lambang kemegahan kepada setiap penduduk yang tinggal di Sabah. Sesetengah penduduk menganggap Gunung Kinabalu ini merupakan gunung yang dapat memberikan semangat juang dan satu padu rakyat Sabah.

Dengar cite byk sejarah Gunung Kinabalu ni, salah satunya, merupakan tempat bersemadinya semangat mereka selepas meninggal dunia. ( huhuhu, itu semua mengikut kepercaya Sabah ). Ape-apepun jom kita nikmati keindahan GUNUNG KINABALU… Kompem sejuk mata korang n mesti korg teruja nak daki..

Untuk tontonan encik2 puan2 cik2 abg2 saya ade mengambil seberapa gambar2 yang menarik untuk di share bersama.. Maapkan saya kalau ade yg kurang selesa gamba anda saya masukkan..


Huhuhu tgk batu2 ni pun saya rase cukup mencabar pada dorg


Salah sorg staff girl yang join … menghayati ye kak..hehhe







Indah sungguh ciptaanNYa..



Saya teramat suke permandangan yang di ambil ni… TERBAIK



Ini tempat yang dorg tido….

 Bestkan.... bilala saya dapat menakluki macam korg...ape2pun TAHNIAH saya ucapkan

2 comments:

abbeysama berkata...

xbole view pic pun..

Suhana berkata...

aiyakkkk..aha la..adoiii nak kene edit lg la ni... berat mcm batu tu..hahha

BORANG PESANAN

NAMA PENUH
ALAMAT EMAIL
NO. TELEFON
PRODUK INGIN BELI
CARA PENGAMBILAN PRODUK By hand ( Area Gombak free )
POS Laju RM6.00 ( Semenanjung)
POS Laju RM10.00 (Sabah Sarawak)
ALAMAT LENGKAP UNTUK PENGEPOSAN
BUAT PEMBAYARAN DI

Create a web form here