Jumaat, 20 Julai 2012

Photoshoot Putrajaya 2012


Epy sgt2 dapat jumpe kawan2 saya yang dah lame beno saya tak jumpe..ade yg same je kurusnye..ade yang dah kurus sgt… cantikkk..saya jugak yg debom demuks…. ( anak baru sorg ) tapi dorg kate same je cam anak dara dulu..kuikui..Perasaan saya kot tu.. OPssss salah cerita pulak hambo ni…

Hambo nak cite pasai Photoshoot kami kat Putrajaya.. mmg best n Fun gilerr… spoting n hamper pecah perut bergelak ngan dorg..Memang terbaik.. Kebetulan cuaca hari tu mmg suam2 kuku kaki orang demam..hehhe.. so dilengkapi plak dgn BuDDies Lien, Tim, Elis, Ikin, Hambo , dan Jurukemera terbaik kami Iwa.. So inila hasil2 tangkapan kami di Putrajaya… huuhu..



AFIQ QAUSAR bersama Miko n Payung pelangi yang di datangkan khas dr mama+papa



My BFF yang spoting n menyelerakan gelagat dorang serta suami dan anak terchenta



Gamba yang amat2 saya suke.. gamba yang di terangi Kubah Masjid


Candid...Terbaik


Haha gamba ni paling2 cute penah saya jumpe... Pandai budak baju merah tu meniru aksi si Cikgu..



LOVE... My prop buatan tangan sendiri...



Bergamba di tepi Jeti..sementara menunggu sang2 putera turun Kapal.. (betul ke ni)


Spontan... Gamba yang ke beratus ratus pun tak th la ni...



Happy family.... Muah


OOOOOOOOO.... kami sedang belajar menyebut huruf ye kawan2..

Wah..epy sgt2 time shoot2 ni.. dengan permandangan yang cantek, kawan2 yang spoting..semua gamba nmpk epy n ceria.. next shoot akan di shoot lg oleh kawan saya IWA..tq IWA... cyg korg... muah2 ketat2..hahaha


0 comments:

BORANG PESANAN

NAMA PENUH
ALAMAT EMAIL
NO. TELEFON
PRODUK INGIN BELI
CARA PENGAMBILAN PRODUK By hand ( Area Gombak free )
POS Laju RM6.00 ( Semenanjung)
POS Laju RM10.00 (Sabah Sarawak)
ALAMAT LENGKAP UNTUK PENGEPOSAN
BUAT PEMBAYARAN DI

Create a web form here